Meniu

Tai ką reikėtų žinoti

 

Jei servise apžiūrėjo automobilį ir pasakė, kad „šakės” kolonėlei – neskubėkite pirkti kitos. Visų pirma reik išsiaiškinti, ką meistras turi galvoje taip sakydamas. Ar bėga vairo stiprintuvo skystis? Ar kolonėlė barška? Ar nusimovusi apsauginė guma? O gal kolonėlė elektrinė? Tada į ją visai nesipila hidraulinis vairo stiprintuvo skystis ir gedimą turi indikuoti lemputė prietaisų skydelyje. Ar jautėte vairavimo metu kokį nors diskomfortą? Bandykite kiek įmanoma daugiau įsigilinti ką negero meistras mato jūsų automobilyje arba registruokitės pas mus apžiūrai ir mes konkrečiai nustatysime vairo sistemos gedimą jei toks yra. Apie 15% automobilių atvažiavusių su vairo sistemos gedimu būna kitos problemos arba jų nebūna visai.

VADYBININKAS
TOMAS

JŪS KLAUSIATE, MES ATSAKOME

Hidraulinė vairo kolonėlės tai lyg dvigubas hidraulinis cilindras su paskirstymo mechanizmu - skirstytuvu. Joje yra aukštas slėgis (apie 140 barų), kurį cilindro bei skirstytuvo galuose sulaiko riebokšliai. Mes renkame tik su orginaliais remontiniais komplektais, kuriuose yra orginalūs riebokšliai. Vairo kolonėlės velenas yra restauruojamas išlaikant orginalų diametrą (pigaus restauravimo atvėju velenas yra nutekinamas ir susilpninama vairo kolonėlė). Šie du restauravimo skirtumai yra nematomi surinkus galutinį produktą, bet yra labai svarbūs, nes užtikrina kokybę. Rinkdamiesi pigesnį, negamyklinį restauravimą rizikuojate galutiniame rezultate išleisti kurkas daugiau pinigų ir sugaišti kurkas daugiau laiko. Gerai pagalvokite prieš apsisprezdami, o jei apsisprendėte - registruokitės pas mus.

Vairo stiprintuvo tepalo trūkumą dažnai išduoda garsas, kai pradeda "zysti" vairo stiprintuvo siurblys. Bakelyje atsiranda skysčio trūkumas, o siurblys pasiimdamas tepalą pasiurbia ir oro. Oras patekes į siurblį plakasi su tepalu ir atsiranda specifinis garsas. Norint patikrinti skysčio lygį, atsidarius automobilio kapota reiktų ieškoti išsiplėtimo bakelio su nupaišytu vairu, užrašu "power steering", ATF arba CHF11S (tepalo pavadinimai). Jei bakelio nerandate, tai automobilyje gali būti sumontuota elektrinė vairo stiprinimo sistema. Tokia sistema neturi hidraulinio tepalo. Esant elektrohidraulinei sistemai (kai vairo kolonėlė hidraulinė, o siurblys elektrinis - tarpinis variantas tarp hidraulinės ir elektrinės sistemų) bakelis sumontuotas ant siurblio, dėlto gali būti sunku jį pasiekti. Tokio tipo siurbliai dažniausiai montuojami viename iš priekinių ratų posparnių arba ant vairo kolonėlės už automobilio motoro. SVARBU! Jei nesate 100% tikri ar bakelis yra skirtas vairo stiprintuvo skysčiui - geriau nepildykite jo patys. Sumaišę užpildymo bakelį prisidarysite dar daugiau problemų.

Jei pastebėjote, kad vairo stiprintuvo bakelis tuščias, o vairas pasidarė sunkus reiktų papildyti tepalo. Kadangi remonto metu bus išleistas visas tepalas, tai nėra didelės reikšmės dėl tepalo kokybės. Tokiu atvėju rekomenduojame nusipirkti pigiausio universalaus vairo stiprintuvo skysčio. Jo rasite visose degalinėse. Daugelio sistemų skysčio tūris apie 1-1,4 L. Jei sistema visiškai nesandari ir skystis išteka lauk, pastebimas skysčio pratekėjimas po automobiliu, reikėtų papildyti skysčio minimaliai 50-100g tik tam, kad susiteptų hidraulinis siurblys. Taip išvengsite siurblio susidėvėjimo dirbant be tepalo.

SVARBU! Pratekantis skystis teršia aplinką. Stenkitės kuo greičiau susitvarkyti gedimą - saugokite gamtą.

Jei užsidegė geltona vairo lemputė prietaisų skydelyje ir pasunkėjo vairas tai Jūsų automobilis įjungė avarinį vairo stiprinimo režimą. Tai reiškia, kad sistemoje atsirado gedimas. Neskubėkite keisti vairo stiprintuvo. Pradžioje reikia apžiūrėti vairos sistemos laidus ir jungtis. Taip pat reikia prisijungti diagnostinę sistemą ir nusiskaityti klaidas. Užsiregistruokite pas mus ir po apžiūros mes įvertinsime kiek preliminariai gali kainuoti gedimo taisymas ir kiek gali kainuoti visas naudoto ar naujo mazgo keitimas. Tada galėsite spręsti kurį variantą pasirinkti finansinių bei laiko atžvlgiu.